Ditt konto måste verifieras! Ladda uppdina verifieringsdokument

Ditt konto har blivit verifierat

Totalsaldo:
 undefined
Tillbaka
Välkomstbonus
100% upp till 2 500 kr
Välkomstbonus
100% upp till 2 500 kr
Endast nya spelare | Min. insättning 100 kr | Casino: Insättningsbonus 100% upp till 2500 kr, giltig i 60 dagar | Omsättningskrav är (insättning + bonus) x 20 | Spela ansvarsfullt | Fullständiga villkor gäller
Jackpot
173 673 803,67 kr
Jackpot
45 843 947,31 kr
Jackpot
45 843 947,18 kr
Jackpot
45 843 947,22 kr

Toppspel

Jackpot
118 309 483,09 kr
Jackpot
45 843 947,43 kr
Jackpot
100 001,26 kr
dropAndWins
Jackpot
100 001,48 kr
Jackpot
2 066 405,83 kr

Senaste nytt

1966***** nyligen vunna 50kr i spelet Midas Golden Touch.

1966***** nyligen vunna 70kr i spelet Midas Golden Touch.

1959***** nyligen vunna 265kr i spelet 1Can 2Can.

2001***** nyligen vunna 54,5kr i spelet Tahiti Gold.

1989***** nyligen vunna 226,4kr i spelet 100 Joker Staxx.

1966***** nyligen vunna 80kr i spelet Midas Golden Touch.

1966***** nyligen vunna 70kr i spelet Midas Golden Touch.

2001***** nyligen vunna 120kr i spelet Tahiti Gold.

2001***** nyligen vunna 67kr i spelet Tahiti Gold.

2001***** nyligen vunna 83kr i spelet Tahiti Gold.

1966***** nyligen vunna 120kr i spelet Midas Golden Touch.

Mina***** nyligen vunna 56kr i spelet Aurora Wilds.

ZCIG***** nyligen vunna 283kr i spelet John Hunter and the Tomb of the Scarab Queen.

2006***** nyligen vunna 115kr i spelet Erik the Red.

2006***** nyligen vunna 120kr i spelet Epic Joker.

2006***** nyligen vunna 50kr i spelet 1429 Uncharted Seas.

2006***** nyligen vunna 65kr i spelet 1429 Uncharted Seas.

2006***** nyligen vunna 70kr i spelet Big Bad Wolf Christmas Special.

2006***** nyligen vunna 200kr i spelet 1429 Uncharted Seas.

2006***** nyligen vunna 800kr i spelet Erik the Red.

Norr***** nyligen vunna 109,2kr i spelet Age of the Gods: King of Olympus Megaways.

1972***** nyligen vunna 81kr i spelet Howling Riches Power Combo.

1974***** nyligen vunna 55,5kr i spelet Rings of Prosperity.

1988***** nyligen vunna 52kr i spelet Mental.

Månadens Spel

River of Styx

Live Casino Se alla

Jackpots

Jackpot
45 843 947,39 kr
Jackpot
45 843 947,08 kr
Jackpot
45 843 947,35 kr
Jackpot
45 843 947,5 kr

Månadens vinst

62 510 kr

1995***** vinster i spelet Temple Tumble

Dagens vinst

15 010 kr

Dali***** vinster i spelet Chaos Crew 3

Välkomstbonus

Endast på första insättningen

100% upp till 2 500 kr

Enkel registrering

Endast nya spelare | Min. insättning 100 kr | Casino: Insättningsbonus 100% upp till 2500 kr, giltig i 60 dagar | Omsättningskrav är (insättning + bonus) x 20 | Spela ansvarsfullt | Fullständiga villkor gäller

Upplev spänningen med casino online

Miljontals spelare världen över är på jakt efter en casino online spelplattform som tillgodoser deras unika spelbehov. Med massor av alternativ till ditt förfogande kan det vara överväldigande att hitta ett online casino som är värt din tid och dina surt förvärvade pengar. Det kan kännas som att leta efter en nål i en höstack, särskilt för en nybörjare.

Men oroa dig inte! Välkommen till YoyoCasino, den ultimata speldestinationen online för spelare som söker en säker och tillfredställande spelupplevelse. På YoyoCasino förstår vi att casino online sfären kan vara en labyrint av osäkerhet. Av den anledningen har vi ägnat oss åt att erbjuda ett unikt speläventyr utan betänkligheter.

Så snart du sätter din fot i vårt virtuella casino kommer du att mötas av ett användarvänligt gränssnitt som sätter scenen för en minnesvärd spelresa. Gör dig redo att navigera genom en värld av entusiasm när du utforskar den heltäckande samlingen av onlinespel som vi har att erbjuda.

Är det live casino spel eller RNG-baserade alternativ som får din spelvärld att snurra?

Möjligheterna är oändliga här. Gå med i vår ivriga spelgemenskap och ge dig ut på en tillfredsställande spelresa utan dess like. Men det är inte allt. Vi prioriterar din tillfredsställelse framför allt annat. Vårt personliga och professionella team av kundsupportagenter är fast beslutna att se till att du får en sömlös användarupplevelse när du spelar på den här plattformen.

Om du har en fråga eller stöter på en utmaning finns vi här för att ge dig snabb hjälp. Vi strävar efter att göra din tid hos oss till något alldeles extra. Dyk ner i det roliga!

Utforska en rad spännande online kasinospel

Vi är stolta över att samarbeta med förstklassiga spelleverantörer för att säkerställa att du alltid har tillgång till de senaste online casino spelen. Vår spelportfölj är utformad för att passa spelare med olika budgetar och smak. Oavsett om du är en storspelare eller en vanlig spelare har vi något som passar dina ekonomiska muskler. Från populära titlar till exklusiva utgåvor hittar du ett brett spektrum av alternativ som håller dig fastklistrad vid skärmen.

Du kan utnyttja gratisspelet eller demoläget som finns på de flesta av våra spel och få en känsla för funktionerna och spelet innan du börjar spela med riktiga pengar. Det är också ett fantastiskt sätt för både erfarna spelare och nybörjare att bekanta sig med nya utgåvor eller prova olika strategier utan att använda några medel från sina casino plånböcker. Du kan utforska spelmekaniken, testa olika satsningsalternativ och den övergripande spelupplevelsen.

Den här plattformen låter dig filtrera sökresultaten efter vilken mjukvaruleverantör du föredrar, vilket skapar en skräddarsydd upplevelse för varje användare. Om du är ett inbitet fan av en viss utvecklare för innovativa funktioner eller slående grafik, eller helt enkelt ivrig att utforska nya erbjudanden från ett visst varumärke, hjälper funktionen dig att snabbt hitta spel som motsvarar din smak.

Här är en glimt av vår samling av kasinospel:

Slots

På Yoyo Casino erbjuder vi ett brett spektrum av spelautomater som spänner över populära variationer, inklusive:

  • Klassiska spelautomater: Klassiska spelautomater väcker nostalgin hos traditionella spelautomater med symboler som frukter, lyckosjuor och staplar. I allmänhet erbjuder de rakt spel och enkel mekanik som smälter samman gammaldags estetik med modern teknik.
  • Video slots: Spelare som söker en mer uppslukande spelupplevelse kan prova casino videoslots. Denna spelvariant har titlar med skarp grafik, engagerande teman och fantastiska animationer. Du kan utforska olika teman, från populära filmer och mytologiska äventyr till forntida civilisationer och skräckteman. Dessutom kommer videoslots med gratissnurr, rundor och kaskadrullar. Det här är funktioner som förbättrar spelet och din vinstpotential.
  • Progressiva spelautomater: Om du drömmer om att jaga livsförändrande vinster kan du pröva lyckan på hjulen i våra slots med progressiv jackpot. För varje snurr bidrar en del av din insats till den ständigt ökande jackpotten. Så fortsätter det tills en lycklig spelare vinner jackpotten. Vem vet - den lyckliga spelaren kan vara du. Vi har en mängd olika jackpottspel i en särskild sektion för att underlätta åtkomsten.

Bordspel

Vissa spelare gillar att spela spel som kräver skicklighet och lite tur. Om du är en av dem erbjuder vi ett brett utbud av bordsspel för att krydda ditt casino äventyr online. Oavsett om du är en gammal vän eller ny i bordsspelsvärlden kommer du att hitta något som tilltalar dig. Här är vad du kan se fram emot:

  • Blackjack: Du kan testa dina kortspelskunskaper genom att spela olika blackjack-varianter, inklusive toppalternativ som klassisk, europeisk och Atlantic City blackjack
  • Baccarat: Om du gillar elegansen och sofistikeringen i baccarat kan du utforska varianter som 3D Baccarat, Mini Baccarat, Baccarat Punto Banco och mer
  • Roulette: Snurra hjulet och håll fingrarna korsade i väntan på att roulettekulan rullar över siffrorna. Vi erbjuder flera olika roulettevarianter så att du kan välja det som passar dig bäst. Populära alternativ inkluderar europeisk, fransk och amerikansk roulette.
  • Poker: Poker är ett annat bordsspel som vi erbjuder. Sätt dig vid våra virtuella pokerbord och spela Casino Holdém, Four-card Poker, Caribbean Stud Poker, etc. Visa upp dina färdigheter och sikta på den vinnande handen.

Detta är bara några av de bordsspel som du kan njuta av på den här webbplatsen. Kom ihåg att varje spel erbjuder en distinkt blandning av spänning, belöningar och strategi.

Videopoker

För dig som gillar kombinationen av poker och spelautomater har vi ett övertygande urval av videopokerspel som du bör överväga att utforska. Vanligtvis ger videopokerspel den spännande känslan av poker och hastigheten hos en spelautomat. Vi har varianter som Joker Poker, Jacks or Better, Deuces Wild och mer för att tillgodose dina spelbehov. Ditt mål är att vinna händer som Royal Flush, Straights och Fullt hus.

Din spelupplevelse på den här webbplatsen är inte begränsad till RNG-baserade spel. Vi tar också spänningen från en fysisk anläggning direkt till dina fingertoppar och låter dig njuta av dina favorit live kasinospel på språng eller från bekvämligheten av ditt hem.

Fördjupa dig i äktheten hos Live Casino

Vi tar din spelupplevelse till nästa nivå med vår live casino action. Förbered dig på att känna hjärtat slå och adrenalinet pumpa i dina ådror när du tävlar mot skickliga mänskliga dealers i realtid. Flerfaldigt prisbelönta studios som Evolution Gaming och Pragmatic Play driver vårt live online casino.

Studiorna använder toppmodern teknik för streaming, vilket garanterar kristallklara bilder och engagerande spel. Så gör dig redo att helt och hållet fördjupa dig i äktheten i live casino online action från soffan eller till och med när du är på resande fot.

På Yoyo Casino har vi ett stort utbud av elektrifierande spel med riktiga dealers som kommer att hålla dig på helspänn. Om du gillar roulette kan du välja ett tillgängligt roulettebord och se hjulen snurra med skicklighet och precision. Med turen som guide placerar du dina insatser och väntar på att se var kulan kommer att landa.

För dig som gillar kortspel har vi massor av live blackjack bord med dealers som väntar på dig. Här kan strategi och skicklighet avgöra till din fördel. Överlistar du dealern genom att komma så nära 21 som möjligt utan att gå bet.

Om du gillar komplexiteten i poker har vi ett live pokerbord där du kan testa din beslutsamhet mot andra spelare. Och det slutar inte där - du kan också fördjupa dig i elegansen i baccarat, ett favoritspel bland både storspelare och vanliga spelare. Känn spänningen när du satsar på Player, Banker eller Tie, och se korten delas ut med förväntan. Spänningen i vårt livekasino är bara några klick bort. Häng med i svängarna och upplev magin med livekasino i lugn och ro.

Upptäck oemotståndliga belöningar Våra casino bonuserbjudanden

På Yoyo Casino möter onlinespels världen läckra bonusar och spännande kampanjer. Vi anser att våra kunder förtjänar att behandlas som VIPs. Därför har vi noggrant sammanställt en rad belöningar som hjälper dig att öka din bankrulle och låta dig fortsätta spela dina favorit kasinospel. Vi har något för dig, oavsett om du föredrar att spela på vårt mobil casino eller på vår desktop-sida.

Här är några av de förmåner du kan vänta dig:

Välkomstbonus: Vi rullar ut röda mattan för dig som ny spelare med en välkomstbonus 100% up to 2 500 sek. Denna casino bonus är det perfekta sättet att börja din spelresa, så att du kan utforska vårt expansiva spelbibliotek för riktiga pengar. Vanligtvis består erbjudandet av bonuspengar och free spins på en specifik speltitel. Du får din bonus när du registrerar dig hos oss och gör din första kvalificerande insättning enligt vad som anges i bonusvillkoren.

Det är inte allt vi har i beredskap för dig när det gäller belöningar. Du kan dra nytta av Bonus Crab-funktionen och vinna priser som bonuspengar och gratissnurr på din första insättning varje dag. Du kan också delta i våra turneringar och tävla mot andra spelare om olika priser, inklusive lojalitetspoäng och riktiga pengar.

Valet är helt och hållet ditt på detta casino. Med vårt utbud av bonusar och belöningar kan du skräddarsy din casino upplevelse online så att den passar din smak. Välj därför den belöning som passar dina preferenser och lägg till en touch av glädje till din tid på vårt casino online. Även om våra förmåner är avsedda att förbättra din spelupplevelse är det värt att notera att de omfattas av regler och villkor. Var noga med att läsa och förstå dem innan du gör anspråk på någon bonus. Bekanta dig med genomspelningskrav, minsta insättningsbelopp och alla andra krav som är förknippade med den bonus du vill hämta. På så sätt får du en smidig och trevlig bonusupplevelse.

Nu vet du vad du kan se fram emot som spelare på den här casino plattformen. Och vi fortsätter att göra dem ännu bättre för att ta din spelresa till nya höjder. På Yoyo Casino kan du vara säker på att du är i säkra händer. Så missa inte actionen. Ännu viktigare, kom alltid ihåg att spela ansvarsfullt. Ha det så kul!

Betalningsmetoder hos YoyoCasino

Enkel och säker betalning är en av de viktigaste funktionerna som alla onlinecasinon borde erbjuda. Hos YoyoCasino vet vi att betalningsprocessen bör vara så enkel och smidig som möjligt för våra spelare. Därför har vi ett brett utbud av betalningslösningar för dig att välja mellan, inklusive kredit- och betalkort, e-plånböcker, direkta banköverföringar och nu även Swish. Vi letar alltid efter nya sätt att utöka vår lista över insättnings- och uttagsmetoder för att ge dig många olika alternativ. När det gäller din säkerhet ser vi alltid till att strikt följa de regler och bestämmelser som finns för att skydda dina pengar och personuppgifter.

Nu när Swish är en del av våra betalningslösningar har vi gjort det ännu enklare och säkrare för våra spelare att genomföra transaktioner. Med Swish kan du göra insättningar och uttag snabbt och enkelt och du kan alltid känna dig trygg med att dina pengar hanteras säkert.

Alla våra betalningsmetoder har noggrant valts ut för att ge dig en problemfri spelupplevelse på YoyoCasino. Oavsett vilken betalningsmetod du väljer kan du vara säker på att dina transaktioner är säkra och skyddade. Vi strävar alltid efter att göra din spelupplevelse så rolig och bekymmersfri som möjligt.

Kom ihåg att alltid spela ansvarsfullt och framförallt ha kul på YoyoCasino!

ALLMÄNNA VILLKOR

INTRODUKTION

1.1 Vänligen läs dessa allmänna villkor noggrant innan du använder webbplatsen YoYoCasino (hädanefter - "webbplatsen"). Din användning av webbplatsen styrs av dessa allmänna villkor (nedan - "Villkoren") och kompletterande dokument, som kan vara tillämpliga beroende på din användning av webbplatsen (dessa kallas "Ytterligare villkor" och ingår i användarvillkoren genom referens):

  • Integritetspolicy;
  • spelregler, när du spelar ett visst spel på vår webbplats (tillgänglig från spelens gränssnitt);
  • spelregler för vadhållning;
  • regler och villkor för en välkomstbonus när du gör anspråk på ett sådant erbjudande (tillgänglig på den dedikerade sidan för sådan kampanj);

1.2 Du kommer att erbjudas att acceptera villkoren innan du registrerar ett konto på vår webbplats. När du accepterar villkoren kommer du att vara juridiskt bunden av dem. I händelse av en diskrepans mellan de ytterligare villkoren och andra relevanta avsnitt i dessa villkor, ska de ytterligare villkoren ha företräde. Vi rekommenderar att du behåller en kopia av villkoren, inklusive de ytterligare villkoren, samt ett register över transaktioner som utförs via vår webbplats. Genom att acceptera villkoren bekräftar du att du noggrant har läst dem i sin helhet (inklusive ytterligare villkor), har förstått dem och accepterat dem frivilligt, av egen fri vilja, utan att vara under tvång och utan några förbehåll.

1.3 Om du använder vår hemsida utan att registrera ett konto ska din användning regleras av de avsnitt i villkoren som är relevanta för din specifika användning. Du bör avbryta din användning av hemsidan om du inte samtycker till villkoren.

1.4 I dessa allmänna villkor, om inte sammanhanget kräver annat, inkluderar hänvisningar till singular plural och vice versa, orden "inkludera", "inklusive" och liknande ska tolkas utan begränsning, och avsnittsrubriker är endast i informationssyfte och bör inte påverka tolkningen av villkoren.

PARTER

2.1 Denna webbplats ägs och drivs av Romix Limited, ett företag som är registrerat enligt Maltas lagar, med företagsnummer C83207, med adress Quad Central, Q3 Level 3, Triq l-Esportaturi, Zone 1, Central Business District, Birkirkara, CBD 1040, Malta (nedan kallat "oss", "vårt", "vi" och liknande, eller "Företaget").

2.2 Romix Limited är licensierat och under tillsyn av Spelinspektionen, (med svenskt licensnummer. 22Si1514) med giltighet fram till den 21 november 2027.

2.3 Romix driver tre (3) hemsidevarumärken, Yoyocasino, Campobet and Betinia.

2.4 Termerna "du", "din" och liknande hänvisar till dig, den person som använder webbplatsen. Termen "kund" kan hänvisa till dig eller andra användare av webbplatsen, beroende på sammanhanget.

BEGRÄNSNINGAR / DINA SKYLDIGHETER

3.1 Endast invånare i Sverige får öppna spelkonton.

3.2 Det är förbjudet att registrera ett konto och delta i spelen om du är under 18 år. Du måste omedelbart lämna webbplatsen om du ännu inte har fyllt 18 år.

3.3 Det är förbjudet att registrera ett konto och spela på någon av våra Webbplatser om du har en anställning i eller erbjuder tjänster till företaget, eller i något anslutet företag i samma företagsgrupp, eller någon av dess licenstagare, distributörer, leverantörer, grossister, dotterbolag, reklam-, marknadsförings- eller andra byråer, mediapartners, återförsäljare och / eller deras familjer.

3.4 För att kunna njuta av alla tjänster på webbplatsen, inklusive spel med riktiga pengar, måste du öppna ett personligt konto genom att följa en enkel registreringsprocedur.

3.5 Du får endast öppna ett konto för dig själv och ditt konto måste vara registrerat i ditt eget namn. Du får inte använda webbplatsen i någon annans namn eller till förmån för någon annan person. Tredje parts användning av konton är strängt förbjudet.

3.6 Du samtycker till att du är vid dina sinnens fulla bruk och inte påverkad av alkohol eller droger eller på annat sätt i ett tillstånd där du inte bör använda vår webbplats.

3.7 Du får endast använda betalningsmetoder i ditt eget namn som du är behörig att använda. För att verifiera äganderätten till en betalningsmetod förbehåller vi oss rätten att utföra ytterligare kontroller och begära dokument, inklusive men inte begränsat till kontoutdrag, kopior av kort och skärmdumpar av information om e-plånbok. Om vi upptäcker användning av en tredjeparts betalningsmetod förbehåller vi oss rätten att blockera betalningsmetoden, konfiskera vinster som härrör från tredje parts insättningar och/eller stänga kontot samt annullera eller återbetala den senaste insättningen som gjorts med denna metod vid konfiskering av vinster. Vi kan, efter eget gottfinnande, utfärda en varning vid första tillfället att detta upptäcks, innan vi agerar utifrån dessa regler och villkor.

3.8 Vi har åtgärder på plats för att upptäcka en tredje parts användning av ett konto och förbehåller oss rätten att stänga ett konto och/eller konfiskera eventuella vinster på ett konto där vi kan bevisa att kontot drivs av en tredje part.

3.9 Att använda sig av multipla spelkonton (“dubblettkonton”) är inte tillåtet. Vi förbehåller oss rätten att upptäcka länkar mellan konton baserat på en rad mätvärden, inklusive enhet/hushåll/IP-adress/telefonnummer. Konton som öppnas för eller i samarbete mellan registrerade personer ska betraktas som "dubbletter av konton". Du får inte försöka öppna ett dubblettkonto, genom att exempelvis registrera annan information än i det ursprungliga kontot. Om vi har en rimlig misstanke om att ett visst konto är ett dubblettkonto kan vi, utöver våra andra rättigheter enligt dessa villkor, konfiskera eventuella vinster som erhållits via ett sådant konto och stänga det. Vid avdragna vinster kan vi komma att återbetala den senaste insättningen som gjorts till kontot, men i sådana fall förbehåller vi oss rätten att ta ut en kostnadsreflekterande avgift för att täcka drifts- och betaltjänstkostnader, upp till 5 % men högst 100 SEK .

3.10 När du öppnar ditt konto på vår webbplats kommer du att behöva tillhandahålla viss personlig information enligt registreringsprocessen (hädanefter - "kontoinformation"). Du måste registrera dig personligen, och alla kontouppgifter som anges när du öppnar ditt konto måste vara fullständiga och korrekta. Du måste hålla dina kontouppgifter uppdaterade genom att kontakta vår kundsupport på support@yoyocasino.se för att uppdatera dem när de ändras. Vi kan samla in ytterligare information om dig under vår affärsrelation. All sådan information om dig ska behandlas i enlighet med vår integritetspolicy.

3.11 Vi förbehåller oss rätten att avslå en begäran om kontoöppning eller stänga ditt konto när som helst, efter eget gottfinnande.

3.12 Det är förbjudet att sälja, handla, dela eller på annat sätt tillåta åtkomst till ditt konto till någon tredje part. Det är också förbjudet att införskaffa eller logga in på ett konto som tillhör någon annan person än dig själv eller använda webbplatsen med ett sådant konto.

3.13 Du måste hålla dina inloggningsuppgifter säkra och konfidentiella. Alla åtgärder som utförs via ditt konto med ditt giltiga användarnamn, lösenord eller andra inloggningsuppgifter kommer att betraktas som dina egna åtgärder och du kommer att vara ensam ansvarig för alla transaktioner som utförs och för all användning eller missbruk av ditt konto. Vi ska inte hållas ansvariga för någon obehörig användning av ditt konto, förutom där vi hade ett fel.

3.14 För att upprätthålla säkerheten för ditt konto rekommenderar vi att du granskar den senaste inloggningsinformationen i profilen och dina senaste transaktioner regelbundet för att upptäcka en obehörig åtkomst

3.15 Om du misstänker att andra personer har loggat in på ditt konto bör du kontakta oss omedelbart via support via support@yoyocasino.se.

3.16 För att vi effektivt ska kunna hjälpa dig och granska din förfrågan, uppmanar vi dig att ge oss information om när och hur du blev medveten om att ditt konto har använts utan din tillåtelse, vilken enhet du loggade in på kontot från (typ av enhet, hem/jobb/offentligt område), om dina inloggningsuppgifter är sparade i din enhet och om åtkomst till denna enhet delas med någon annan, om du hade delat eller gett åtkomst till dina inloggningsuppgifter eller direkt till ditt konto och om du använda någon brandvägg/virusprogramvara.

3.17 Företaget använder moderna kodningsmetoder för personlig data och andra typer av data som tillhandahålls av klienten till vår server. Detta gör att vi kan skydda våra kunder från alla typer av olaglig manipulation på uppdrag av tredje part. I sådana fall förbehåller sig Företaget rätten att omedelbart blockera ett spelkonto och stänga av åtkomsten till Webbplatsens tjänster, samt informera regeringen eller relevanta myndigheter.

3.18 Företaget accepterar betalningar i svenska kronor (SEK). Om ditt konto (bankkonto eller ewallet-konto) är i en annan valuta, kan pengarna genomgå valutaomvandlingar vid transaktioner till eller från ditt spelarkonto, och du kan bli föremål för en växlingsavgift.

3.19 Du kan stänga ditt konto när som helst genom att kontakta vår kundsupport på support@yoyocasino.se eller i livechatt. Vi kommer att återbetala ditt saldo med riktiga pengar på från ditt spelkonto till dig (i enlighet med avsnitten i dessa villkor som reglerar uttag från ditt konto och efter att eventuella utestående insatser vid tidpunkten har avgjorts) så snart som rimligen är möjligt men senast fem ( 5) arbetsdagar, med förbehåll för säkerhetskontroller och uttagsvillkor som beskrivs i dessa villkor. Ingen avgift kommer att dras för stängningen av kontot, men alla bonusar, bonuspengar och andra incitament kommer att förverkas av dig.

3.20 Vi kan stänga ditt konto när som helst och efter eget gottfinnande. Alla giltiga avtalsförpliktelser som redan gjorts eller åtagits av oss kommer att uppfyllas, enligt dessa villkor. Vi kommer att återbetala saldot med riktiga pengar på ditt konto till dig (i enlighet med avsnitten i dessa villkor som reglerar uttag från ditt konto och efter att eventuella utestående insatser vid den tidpunkten har avgjorts), men alla bonusar, bonuspengar och andra incitament kommer att förverkas av dig.

3.21 Företaget förbehåller sig rätten att pausa din åtkomst till webbplatsen eller blockera ditt konto i händelse av att du misstänks ha brutit mot någon del av dessa villkor eller om du har deltagit i en bedräglig, olaglig eller olämplig aktivitet, i så fall, tar företaget inget ansvar för att kompensera de medel som finns kvar på ditt spelsaldo. Under en sådan blockering kan spelaren inte stänga kontot och företaget kommer att sträva efter att meddela spelaren ett beslut om avstängningen så snart som rimligen är möjligt.

3.22 Varje beslut att stänga av och/eller blockera ett konto ska meddelas spelaren, i enlighet med tillämpligt regelverk, och motiveringen bakom beslutet ska dokumenteras.

INSÄTTNINGAR OCH KONTOSALDO

4.1 För att delta i spel om riktiga pengar på vår webbplats måste du sätta in (överföra) tillräckligt med pengar till ditt konto, som du sedan kan använda för att satsa. Ditt konto innehåller två separata saldon: saldo med riktiga pengar för att hålla de riktiga pengar du sätter in och vinner, samt bonussaldo för att hålla bonuspengar du tilldelas eller vinner som en del av ett erbjudande, sådana bonuspengar är föremål för uttagsrestriktioner tills dess erbjudandets villkor är uppfyllda.

4.2 För att sätta in pengar på ditt konto kan du använda någon av de tillgängliga betalningsmetoderna som anges på insättningssidan på webbplatsen. Vi accepterar inte insättningar med kontanter eller kontroller. Vi kommer inte att ge dig några lån eller erbjuda liknande tjänster, varken i riktiga pengar att sätta in på ditt konto eller som kredit.

4.3 Företaget tar inte ut några avgifter på insättningar som görs på ett spelkonto, men när du väljer en betalningsmetod godkänner du villkoren för den betalningsmetoden, du accepterar eventuella avgifter som kan tillkomma, att betalningsmetoden är giltig och att betalkontot tillhör dig och att du har rätt att använda betalningssättet.

4.4 Du måste vara den rättmätige ägaren till alla medel och betalningsmetoder som används för att sätta in på ditt konto. Vi förbehåller oss rätten att konfiskera eventuella vinster som härrör från insättningar gjorda med en tredje parts betalningsmetod och stänga spelarkontot.

4.5 Du garanterar att pengarna du sätter in på vår sida inte kommer från någon olaglig aktivitet. Det är olagligt att sätta in pengar som består av intäkter från brottslig verksamhet, och du garanterar att alla medel du sätter in inte kommer från illa anskaffade medel. Vi kanske inte är i stånd att omedelbart verifiera källan till dina medel och vårt godkännande av din insättning utgör inte eller ersätter verifiering av källan till de medel du har satt in.

4.6 Din användning av betalningsmetoder måste vara i enlighet med användarvillkoren som ålagts av deras respektive leverantörer. Du kommer att stå för alla avgifter som tillkommer av dina betalningsmetoder. Det minsta insättningsbelopp som vi kan acceptera beror på vilken betalningsmetod du använder och visas under insättningsprocessen.

4.7 Vi förbehåller oss rätten att ändra listan över accepterade betalningsmetoder efter eget gottfinnande., samt att acceptera vissa betalningsmetoder endast under förutsättning att vissa villkor uppfylls. Vi garanterar inte att alla betalningsmetoder alltid är tillgängliga.

4.8 De pengar du sätter in kommer i de flesta fall att krediteras ditt kontosaldo omedelbart. Men förseningar i krediteringen av ditt konto kan uppstå av skäl utanför vår kontroll. Vi kommer inte att hållas ansvariga för sådana förseningar. Du bör kontakta kundsupport om du upplever några förseningar eller problem med din insättning.

4.9 Du samtycker till att den finansiella transaktionen till och från ditt konto kommer att behandlas direkt av oss, de relevanta betalningsmetodoperatörerna och av tredje parter som utsetts för att utföra sådana aktiviteter.

4.10 Vi ger ingen kredit, förutom bonusar och kampanjer. Vi är inte en finansiell institution, ditt konto på webbplatsen är inte ett bankkonto och är därför inte försäkrat, garanterat, sponsrat eller på annat sätt skyddat av något bankförsäkringssystem. Eventuella medel som sätts in hos oss på ditt konto ger ingen ränta.

4.11 Vi håller alla kundmedel på separata konton hos licensierade finansinstitut som hålls åtskilda från företagets övriga fonder. Genom att registrera ett konto och acceptera dessa villkor blir du medveten om att dessa medel inte är skyddade vid insolvens och därför kanske dina medel inte återbetalas till dig om företaget blir insolvent.

4.12 Vi tillåter inte överföring av pengar mellan kundkonton. Du får inte utföra, begära eller underlätta sådan överföring.

4.13 Vi erbjuder inte återbetalningar av insättningar som gjorts på våra webbplatser och används för att spela spelen, med undantag för exceptionella omständigheter, alla sådana återbetalningar kommer att ske efter vårt gottfinnande och är föremål för rimliga transaktionsavgifter. Du samtycker till att inte försöka göra några återkrav.

UTTAG FRÅN DITT KONTO

5.1 Du kan begära uttag av pengar från ditt konto när som helst, förutsatt att de medel du vill ta ut har bekräftats som redo för ett uttag, inte har krav för återköp, återbetalats eller på annat sätt avbrutits, och att dessa medel inte är länkade till omsättningskrav.

5.2 Det minsta uttagsbeloppet kommer att visas på uttagssidan.

5.3 Även om du har rätt att göra en begäran av uttag av alla medel och vinster på ditt konto när som helst, samtycker du till att endast använda vår sida i underhållningssyfte, att endast göra insättningar för att satsa och spela spelen och därför spela för pengarna du sätter in på kontot. Därför förbehåller vi oss rätten att ta ut en avgift för att behandla ett uttag av pengar som inte har använts för att spela och/eller stänga ett konto efter sådana begäran om uttag.

5.4 Alla uttag ska göras med samma betalningsmetod som använts för att göra insättningar till spelkontot. De tillgängliga betalningsmetoderna visas på uttagssidan på vår webbplats. Vi kommer att göra vårt bästa för att behandla alla uttag till den betalningsmetod som du valt på uttagssidan. Vid behov förbehåller vi oss rätten att göra ett uttag genom en annan betalningsmetod och att begära bevis på vem som äger betalningsmetoden, särskilt när det är omöjligt att ta ut pengar till den ursprungliga betalningsmetoden som använts vid insättning.

5.5 Vi strävar efter att erbjuda automatiska och omedelbara utifrån möjlighet, samt att behandla en uttagsbegäran så snabbt som möjligt. Vi åtar oss att behandla en uttagsbegäranden inom max 72 timmar efter att begäran gjorts. Vi är inte ansvariga för förseningar utanför vår kontroll, inklusive förseningar från betalningssystemen eller din bank, i synnerhet efter att ett uttag gjorts och pengarna redan skickats från spelkontot till den valda betalningsmetoden. Vidare förbehåller vi oss rätten att ta ytterligare tid som kan krävas för att verifiera din identitet, utföra säkerhetskontroller och andra interna procedurer, att säkerställa att villkoren har följts av dig och att eventuella vinster härrör från korrekt spel, samt för att utföra åtgärder för kundkännedom som krävs enligt tillämplig lag.

5.6 När ett begärt uttag har godkänts och behandlats av företaget kommer det att vara föremål för den handläggningstid som gäller för den valda betalningsmetoden.

5.7 Vi förbehåller oss rätten att granska spel och vinster innan ett uttag, för att verifiera giltigheten av en vinst och att upptäcka bedrägligt och kränkande beteende. Dessa kontroller kan förlänga handläggningstiden för ett väntande uttag, och om vi hittar bevis på bedrägligt beteende eller fel kan vi dra av eller justera vinstbeloppet i enlighet med detta och tydligt informera om skälen till sådana åtgärder.

5.8 Du kan ha upp till tre (3) väntande uttagsbegäranden på ditt konto samtidigt. Om du har tre (3) väntande uttag samtidigt måste du avbryta ett uttag och begära ett nytt för att begära uttag av mer av ditt tillgängliga saldo, eller vänta tills uttagen har behandlats för att begära ett nytt uttag.

5.9 Ansvaret ligger på dig att rapportera dina vinster, uttag och/eller andra vinster till din lokala skattemyndighet eller andra myndigheter, samt att betala alla skatter, avgifter och liknande betalningar som kan krävas enligt lag.

5.10 Alla belopp upp till 200 000 SEK ska om möjligt överföras till din ursprungliga betalningsmetod. Över detta tak måste saldot betalas via banköverföring. Systemet kan hantera ett maximalt belopp på 200 000 SEK per dag via kontobegäran på kontot. Kontakta kundtjänst för hjälp med ett uttag över detta belopp.

5.11 När ditt konto är stängt kommer vi att betala ut det återstående saldot på ditt medlemskonto till dig inom fem arbetsdagar, dock kommer vi endast att betala tillbaka det som finns kvar av eventuella insättningar du har gjort, om ditt konto har stängts på grund av inkomplett verifiering av registrerade uppgifter eller om ditt konto stängts på grund av misskötsamhet.

ANSVARSFULLT SPEL

6.1 Spel kan vara beroendeframkallande. Vi uppmuntrar våra spelare att njuta av våra spel på ett ansvarsfullt sätt och tillhandahåller ett brett utbud av information och verktyg för att hjälpa dig spela ansvarsfullt, som du kan komma åt via sidorna för Ansvarsfullt spelande på vår webbplats. Vi uppmuntrar dig att besöka dessa sektioner regelbundet och att använda dig av de verktyg som erbjuds för ansvarsfullt spel. Om du känner att du kan ha problem med beroende eller tvångsmässigt spelande bör du inte spela och vi uppmanar dig att undvika spel på alla företagets webbplatser, andra spelföretag samt att söka professionell hjälp. Vår sektion för ansvarsfullt spelande listar ett antal organisationer där du kan söka ytterligare information och hjälp.

6.2 Om du har minderåriga individer i ditt hushåll, eller delar din enhet med någon annan person, råder vi dig att säkra din enhet med ett starkt lösenord och använda olika filtreringslösningar som gör det möjligt för föräldrar och vårdnadshavare att reglera minderårigas tillgång till internet. Besök vår sida för ansvarsfullt spelande för att få fler råd i detta avseende.

6.3 Alla konton kontrolleras mot det Svenska Nationella Självavstängningsregistret, Spelpaus, vid registrering och inloggning. Om en aktiv självavstängning upptäcks i Spelpaus under en sådan kontroll kommer registreringen att förhindras eller inloggningen nekas.

6.4 En kontroll mot det Svenska Nationella Självavstängningsregistret, Spelpaus, genomförs före eventuella marknadsföringsutskick, för att säkerställa att sådan marknadsföring inte distribueras till en spelare med en aktiv självavstängning i Spelpaus.

6.5 Insättningsgräns – Det är obligatoriskt att sätta en insättningsgräns vid registrering och du kommer att kunna välja en daglig, veckovis och månadsvis tidsram för denna gräns. Du kan sätta denna gräns under registreringsprocessen och kan ändra den via dina kontoinställningar på vår webbplats när som helst. En minskning av insättningsgränsen, som gör att du kan sätta in mindre än tidigare, träder i kraft omedelbart, men en ökning som gör att du kan sätta in mer, träder i kraft först efter att tidsperioden har löpt ut samt minst efter en tidsperiod på sjuttiotvå (72) timmar.

6.6 Verklighetskontroll - Du kommer regelbundet att få olika meddelanden via en popup-funktion för att informera dig om ditt spelande (inklusive hur länge du har spelat samt dina totala vinster och förluster). Meddelandet kommer ge dig möjlighet att sluta spela, se din spelhistorik eller fortsätta spela.

6.7 Självavstängning – om du skulle behöva ta en paus från spelandet kan du utesluta dig själv via avsnittet Ansvarsfullt spelande på vår webbplats, där du kan välja att självutesluta dig under en bestämd tidsram som du väljer, eller självutesluta dig på obestämd tid. Om du väljer att självutesluta dig på obestämd tid, kommer din självavstängning vara kvar i minst ett (1) år, varefter du kan begära att häva självavstängningen.

6.8 Under en självavstängning kommer du inte att kunna komma åt kontot. Att utesluta dig själv kommer att påverka ditt konto på denna webbplats, såväl som andra webbplatser som drivs av samma enhet under samma licens. Under självavstängningsperioden kommer du inte att få någon kommersiell kommunikation från oss. Observera att det kan ta upp till tjugofyra (24) timmar att ta bort dina kontaktuppgifter från alla e-postlistor.

6.9 Vi kommer att sträva efter att säkerställa att alla begränsningar för ansvarsfullt spelande och/eller självavstängningar som aktiveras av dig fungerar enligt dess beskrivning. Men i händelse av att du lyckas kringgå begränsningar för ansvarsfullt spelande och/eller självavstängningar, till exempel genom att skapa ett nytt konto genom att använda en annan uppsättning identitetsinformation, genom att tillhandahålla falsk information, genom att använda VPN eller på något liknande sätt kringgå våra säkerhetskontroller, samtycker du till att allt ansvar för eventuella förluster som uppstår som ett resultat av att du använder våra tjänster kommer att bäras av dig.

6.10 Observera att vi förbehåller oss rätten att på eget initiativ applicera begränsningar inklusive någon av de ovan beskrivna verktygen och begränsningarna på ditt konto i linje med våra processer för ansvarsfullt spelande.

6.11 Om du behöver någon information eller hjälp med våra verktyg för ansvarsfullt spel, vänligen kontakta vår kundsupport via livechatt eller på support@yoyocasino.se.

6.12 Vi förbehåller oss rätten att övervaka spelaraktivitet i linje med våra rutiner för ansvarsfullt spelande, och att vidta restriktiva åtgärder eller stänga ett konto om vi har skäl att tro att en kund riskerar att utsättas för ekonomisk eller psykisk skada på grund av spel.

6.13 Om ett konto stängs av skäl som rör ansvarsfullt spelande, inklusive självavstängningar, kommer vi att betala ut eventuellt kvarvarande saldo till spelaren så snart som rimligen är möjligt och senast fem (5) arbetsdagar efter stängningen, med förbehåll för identitetsverifiering och andra kontroller samt uttagsvillkor som beskrivs i dessa villkor. Utöver detta kommer spelaren att få information om anledning till avstängningen i skrift.

6.14 Du kan självutesluta dig från spel och marknadsföring av spel från alla spelwebbplatser online med licens från Spelinspektionen under en valfri period via Nationella självavstängningsregistret Spelpaus https://www.spelpaus.se/. En länk till det nationella självavstängningsregistret finns på alla våra licensierade webbplatser som är tillgängliga för svenska spelare.

6.15 Om du upplever spelproblem, eller känner någon som gör det, hittar du en länk i sidfoten på vår webbplats till den oberoende organisationen Stödlinjen https://www.stodlinjen.se/ där du kan söka hjälp och råd. Stödlinjen erbjuder även ett självtest där du kan utvärdera din nuvarande relation till spel. Spela alltid ansvarsfullt.

IDENTITETSVERIFIERING OCH ANDRA KONTROLLER

7.1 Vi kan utföra säkerhetsprocedurer för verifiering av kunder och relaterade kontroller för att säkerställa efterlevnad av dessa villkor, för att förhindra användning av våra tjänster för penningtvätt och finansiering av terrorism, för att upptäcka och förhindra bedrägerier eller annan olaglig aktivitet, sant för att begränsa vår riskexponering, och som kan krävas på annat sätt av tillämplig lag (hädanefter - "kontroller").

7.2 För att genomföra våra kontroller kan vi begära dokument och information från dig, övervaka och undersöka din aktivitet på webbplatsen och dina transaktioner, erhålla information om dig från tredje part och andra tillgängliga källor. Våra kontroller kan utföras upprepade gånger och löpande under kundrelationer.

7.3 I synnerhet, men utan begränsning, kan vi begära att du tillhandahåller bevis på din ålder och identitet (pass, nationellt identitetskort eller körkort), bevis på din bostadsadress (räkning, kontoutdrag), bevis på ursprung av medel samt förmögenhet (kontoutdrag upp till 12 månader, skärmdumpar av ett e-plånbokskonto, lönebesked och fakturor).

7.4 Du måste omedelbart förse oss med alla dokument och information vi kan begära, och hjälpa oss att utföra våra kontroller, utan onödiga dröjsmål i enlighet med våra säkerhetsrutiner, inom 30 dagar efter en sådan begäran gjorts eller enligt andra instruktioner från företaget. Vi kan stänga eller begränsa ditt konto tills du tillhandahåller de begärda dokumenten eller informationen. Om du inte gör det till vår rimliga belåtenhet inom den tidsram som angivits, kan vi komma att konfiskera dina vinster och / eller avsluta vår affärsrelation med dig. Vi kan också frysa pengar på kontot och/eller hålla inne alla betalningar till/från ditt konto tills kontrollerna är klara till vår belåtenhet.

7.5 Om vi har anledning att tro att dokumentationen som tillhandahålls för att slutföra en kontroll är förfalskad, kommer vi att stänga eller begränsa kontot, konfiskera vinster och/eller avsluta vår affärsrelation med dig,

7.6 Alla dokument du lämnar till oss måste vara giltiga och med alla detaljer väl synliga. Vi kan be dig att förse oss med en bild eller en inspelning av dig som håller i dokumentet, utföra samtal, livevideo-intervjuer eller begära att dokument tillhandahålls som bestyrkta kopior. Vi förbehåller oss rätten att vägra godkännande av dokument om vi har rimliga tvivel om dess giltighet eller upptäcker bevis på manipulering.

7.7 Vi kan använda en erkänd tredjepartsleverantör för att utföra kontrollerna på våra vägnar. Dina personuppgifter kan lämnas till sådana tredje parter i enlighet med vår integritetspolicy.

7.8 Alla transaktioner som görs av våra kunder övervakas för att förhindra penningtvätt och annan olaglig verksamhet. Misstänkta transaktioner kommer att utredas och rapporteras till berörda myndigheter i Sverige, eller annan myndighet enligt lag.

7.9 En dag börjar 00.00 UTC och slutar 23.59 UTC. En kalendervecka börjar på måndagar kl. 00.00 UTC och slutar följande söndag kl. 23.59 UTC. En månad börjar klockan 00.00 UTC den första dagen i varje månad och slutar klockan 23.59 UTC den sista dagen i varje månad. Vi förbehåller oss rätten att ändra tidszonen enligt vilken vårt system fungerar med förvarning.

POLITISKT EXPONERADE PERSONER

8.1 Du bör omedelbart informera oss om du är, har varit inom de föregående arton (18) månaderna, eller blivit en politiskt utsatt person eller familjemedlem till en politiskt utsatt person, eftersom dessa definieras i lag. Du måste också ge oss denna information när vi ombeds bekräfta om du är en politiskt utsatt person eller inte, och företaget förbehåller sig rätten att utföra ytterligare verifiering och kontroller av sådana personer. Se detta avsnitt för mer information och tillämpliga regler.

8.2 En "politiskt utsatt person" eller "PEP" betyder en fysisk person som har eller har haft en viktig offentlig funktion i en stat eller i en internationell organisation.

8.3 Med viktig offentlig funktion i en stat avses funktioner som stats- eller regeringschefer, ministrar och biträdande ministrar, riksdagsledamöter och ledamöter av liknande lagstiftande organ, ledamöter av styrelse för politiska partier, domare i högsta domstolen, författningsdomstol eller andra juridiska organ på hög nivå vars beslut endast kan överklagas i undantagsfall, högre tjänstemän vid revisionsmyndigheter och medlemmar av centralbankers styrande organ, ambassadörer, beskickningschefer och högre tjänstemän i försvarsmakten samt personer som ingår i statligt ägda företagets förvaltnings-, lednings- eller kontrollorgan.

8.2 Med viktig offentlig funktion i en internationell organisation avses funktioner som direktörer, suppleanter, styrelseledamöter och innehavare av liknande befattningar.

8.4 Anhörig eller familjemedlem till en PEP omfattar make, registrerad partner, sambo, barn och deras makar, registrerade partner eller sambor och föräldrar.

8.5 Nära affärspartners eller kända samarbetspartners till en PEP omfattar en fysisk person som, enligt vad som är känt eller det finns anledning att misstänka, tillsammans med en person i politiskt utsatt ställning är verklig ägare till en juridisk person eller juridisk struktur eller som annars har eller har haft nära förbindelser med en person i politiskt utsatt ställning, och fysisk person som ensam är verklig ägare till en juridisk person eller juridisk struktur som, enligt vad som är känt eller finns anledning att anta, faktiskt har upprättats för fördelen med för en person i en politiskt utsatt position

INAKTIVA KONTON

9.1 Om du inte loggar in på ditt konto under en oavbruten period på etthundraåttio (180) dagar kommer ditt konto att anses som inaktivt.

9.2 Därefter kommer en avgift på femtio (50) SEK att börja dras från kontot en gång i månaden så länge kontot kan anses inaktivt tills kontosaldot når 0.

9.3 Om du kontaktar oss efter att ditt konto blivit inaktivt kan vi överväga en begäran om att återbetala beloppet för eventuella avgifter som dragits, beroende på omständigheterna och med särskild förståelse för fall där en spelare inte har kunnat komma åt kontot på grund av hälsoskäl

9.4 Vi kommer att informera dig via e-post (eller annan verifierad metod för fjärrkommunikation) 30 dagar innan ditt konto ska bli inaktivt, påminna dig om konsekvenserna av detta och erbjuda dig att begära uttag av dina pengar från spelkontot.

FÖRBJUDNA AKTIVITETER

10.1 Du får inte delta i eller försöka delta i någon av aktiviteterna som anges nedan:

10.2 Samarbeta, samordna, samarbeta eller dela information med tredje part, inklusive andra kunder på webbplatsen;

10.3 Förse oss med falsk, ofullständig eller föråldrad information och dokumentation, eller på annat sätt försöka kringgå våra kontroller, eller utföra andra bedrägliga aktiviteter;

10.4 Använda några tekniska medel för att ändra eller dölja information om dig själv, din aktivitet (såsom ett VPN) och någon betalningsmetod som används, eller på annat sätt försöka kringgå filtreringssystem, blockeringar, säkerhetsåtgärder eller någon annan form av begränsning som införs av webbplatsen;

10.5 Använda orättvis fördel eller inflytande, engagera sig i fusk, utnyttjande av ett mjukvarufel, kryphål eller fel, användning av bots, användning av mjukvara eller hårdvara för att automatisera, förvränga eller påverka resultatet av vad, och andra enheter som förvränger spelet;

10.6 Använda vadslagningsmönster eller strategier, såsom satsningar på lika, noll eller låg marginal, satsningar med minimala risker (samtidigt placera satsningar på "svart" och "rött"), hedge-betting eller på annat sätt placera satsningar på ett sådant sätt att enligt vår mening systemet missbrukas, garanterad vinst uppnås eller risken minimeras;

10.7 Använda våra tjänster för att engagera sig i, planera, hjälpa eller dölja någon kriminell aktivitet, inklusive att använda våra tjänster för att tvätta pengar eller finansiera terroristaktiviteter;

10.8 Att använda webbplatsen för något syfte som anses vara ärekränkande, obscent, rasistiskt, sexistiskt, diskriminerande eller stötande, använda något kränkande eller aggressivt språk eller bilder, inklusive mot andra kunder eller vår personal;

10.9 Att få obehörig åtkomst till webbplatsen eller störa dess normala drift (inklusive dess tekniska infrastruktur, dess databas eller annan programvara) på något sätt, inklusive via denial-of-service attacker, släppa ut eller sprida virus, maskar, logiska bomber eller liknande, ta bort eller ändra all information som publiceras på webbplatsen;

10.10 Utföra någon åtgärd som kan skada webbplatsen eller sätta den i vanrykte;

10.11 Varje brott mot dessa villkor kan rapporteras till relevanta myndigheter om vi har skäl att misstänka att ett sådant brott kan utgöra ett brott eller annan olaglig handling.

SPEL OCH ANDRA EXCEPTIONELLA OMSTÄNDIGHETER

11.1 Även om vi vidtar alla rimliga åtgärder för att säkerställa att våra spel fungerar smidigt och felfritt, är det möjligt att ett spel under vissa omständigheter kan misslyckas eller avbrytas på grund av ett tekniskt fel, fel på din internetanslutning eller andra omständigheter utanför vår kontroll.

11.2 Om ett spel du spelar avbryts av ett fel i telekommunikationssystemet eller ett fel i ditt datorsystem som hindrar dig från att fortsätta spelet, kommer ditt deltagande i spelet vid återställning av systemet, där det är möjligt, att fortsätta som vid tid före avbrottet. Om sådan återställning är omöjlig, eller om ett spel du spelar misslyckas eller på annat sätt påverkas av ett fel, kommer alla dina spel som påverkas av sådana omständigheter att ogiltigförklaras och återbetalas till ditt kontosaldo, tillsammans med eventuell kredit som uppstått vid den tidpunkten.

11.3 Spel som inte kan slutföras ska få ett beslut inom 90 dagar och insatsen ska återbetalas till spelaren.

11.4 Utifall vi har felaktigt accepterat ditt spel, krediterat ditt konto med medel av misstag eller utfört en annan transaktion av misstag, kommer vi att annullera ett sådant spel (eller annat felaktigt debiterat belopp), ogiltigförklara och återta eventuella vinster och andra belopp som härrör från ett sådant fel. Skulle du lyckas ta ut något belopp som felaktigt krediterats ditt konto kommer ett sådant belopp att utgöra en skuld till oss, och vi, utan att begränsa våra andra rättigheter enligt dessa villkor eller tillämplig lag, kan kvitta ett sådant belopp mot ditt kontosaldo.

11.5 Du samtycker till att i den osannolika händelse av en diskrepans mellan resultatet som visas på din skärm och spelservern, kommer resultatet som visas på spelservern att gälla. Du bekräftar och samtycker till att de register vi har över spelsaktivitet kommer att vara det enda och tillräckliga beviset för att fastställa villkoren och omständigheterna för ditt deltagande i relevant onlinespelaktivitet och resultatet av detta deltagande.

11.6 Även om vi strävar efter att uppnå en konstant drifttid för webbplatsen och en konstant tillgänglighet för alla våra tjänster, är vi inte ansvariga om webbplatsen som helhet, vissa spel. eller andra tjänster är otillgängliga på grund av tekniska problem. Vi förbehåller oss vidare rätten att lägga till, utesluta eller ändra alla spel eller tjänster på vår webbplats, efter eget gottfinnande och utan föregående meddelande.

BROTT MOT REGLER OCH VILLKOR

12.1 Du ska ersätta oss i sin helhet för alla anspråk, skulder, kostnader, utgifter (inklusive juridiska avgifter) och alla andra avgifter som kan uppstå som ett resultat av ditt brott mot dessa villkor.

12.2 Om du bryter mot dessa villkor, eller om vi har en rimlig misstanke om att du har gjort det, kan vi stänga av din åtkomst till webbplatsen under den tid vi undersöker ärendet eller stänga ditt konto och avsluta vår affärsrelation. När vi stänger ditt konto enligt detta avsnitt kommer alla dina utestående insatser att annulleras, alla bonusar, andra incitament och alla vinster som härrör från dessa kommer att ogiltigförklaras, alla vinster som du har erhållit i samband med ditt brott mot dessa regler och villkor kommer att konfiskeras, och det återstående saldot med riktiga pengar på ditt konto (om det finns) kommer att utbetalas till dig, i enlighet med uttagsreglerna i dessa villkor.

12.3 I undantagsfall, där en kunds agerande utgör ett hot mot att webbplatsen eller dess väsentliga del ska kunna fungera korrekt, eller mot de rättigheter och intressen för våra andra kunder eller tredje parter, eller involverar bedrägeri eller annan kriminell aktivitet, utöver vad som tillhandahålls i det här avsnittet kan vi konfiskera hela saldot på ditt konto. Sådant förverkande kommer att meddelas med stödjande bevis.

12.4 Vi kan när som helst kvitta ett positivt saldo på ditt konto mot alla belopp som du är skyldig oss när vi avgör eller rättar om eventuella spel, insatser, straffavgifter eller andra transaktioner i enlighet med villkoren.

KLAGOMÅLPROCEDUR

13.1 Syftet med detta avsnitt är att informera dig om hur du kontaktar oss i samband med eventuella klagomål eller tvist du vill ta upp om någon aspekt av våra tjänster. Proceduren kommer att beskriva hur klagomålet och/eller tvisten hanteras internt, inom vilka tidsramar du kan förvänta dig ett svar och vilka alternativ som finns tillgängliga om du inte skulle vara nöjd med resultatet av den interna processen.

13.2 Om du har ett problem eller en fråga angående webbplatsen eller våra tjänster, vänligen kontakta vår kundsupport via livechatten eller genom att skriva till support@yoyocasino.se. Vår kundsupport ger dig svar på din fråga via samma kanal.

13.3 Om du inte är nöjd med vår första lösning av din fråga, vårt beslut eller andra åtgärder, kan du skicka in ett klagomål för att inleda vårt interna klagomålsförfarande.

13.4 Vi ber dig att skicka in ditt klagomål till complaints@yoyocasino.se och inkludera tillräcklig information för att identifiera och lösa problemet:

  • Inkludera ditt konto (användar-) namn och ditt fullständiga namn;
  • Skicka ditt klagomål från din registrerade e-postadress;
  • "KLAGOMÅL: (orsak)" i e-postens ämnesfält;
  • Inkludera en detaljerad beskrivning av problem, argument och önskat resultat;
  • Inkludera datum och tid (om möjligt) förknippade med relevanta omständigheter.

13.5 Vi kommer att sträva efter att bekräfta mottagandet av ditt klagomål inom tjugofyra (24) timmar.

13.6 Vi strävar efter att ge dig ett reellt svar på ditt klagomål så snart som praktiskt är möjligt, men senast tio (10) dagar från det datum vi tar emot klagomålet.

13.7 Beroende på klagomålets komplexitet kan vår förfrågan ta längre tid än tio (10) dagar och/eller kräva ytterligare information från dig. I ett sådant fall kan vi förlänga behandlingsperioden med ytterligare 10 dagar och/eller begära sådan ytterligare information från dig. Vi kommer i så fall att informera dig om detta inom 10 dagar från det datum vi mottog ditt första klagomål.

13.8 Vi strävar efter att hålla dig informerad under hela processen. Ditt klagomål kan gå igenom flera stadier av intern undersökning, där det kommer att granskas av vår kunniga personal. Vi ber dig att omedelbart svara på våra kommunikations- och förlikningserbjudanden som vi kan komma att skicka till dig före eventuella ytterligare undersökningar.

13.9 I slutet av vårt interna förfarande för klagomålslösning kommer vi att ge dig vårt slutliga svar, som kommer att innehålla information om hur du tar ett klagomål vidare till ett alternativt tvistlösningsorgan. Denna information ingår också nedan.

13.10 Om du inte är nöjd med det slutliga svaret på ditt klagomål kan du ta ditt klagomål vidare genom en alternativ tvistlösningsorgan eller genom det offentliga konsumentklagomålssystemet. Du kan kontakta Allmänna Reklamationsnämnden (ARN) direkt på https://www.arn.se/ med Address: ARN, Box 174, 101 23, Stockholm.

13.11 Du kan också ta upp ditt klagomål och/eller tvist med Europeiska kommissionens plattform för onlinetvistlösning (ODR), som i sin tur kan vidarebefordra klagomålet till en relevant ADR-tjänsteleverantör. Du kan kontakta ODR-plattformen direkt via deras webbplats: https://ec.europa.eu/consumers/odr.

13.12 Alla tjänster för att lösa dina klagomål och tvister internt, av ADR-enheten eller ODR-plattformen, tillhandahålls kostnadsfritt. Observera att dina lagstadgade rättigheter till ytterligare rättslig och rättslig prövning, inklusive genom att få ett bindande domstolsbeslut, inte påverkas av ett beslut från ADR-enheten.

UNDANTAG AV VÅRT ANSVAR

14.1 Du samtycker till att användningen av webbplatsens tjänster är helt frivillig och är exklusivt ditt beslut. Du bekräftar att du är medveten om och accepterar alla risker som är förknippade med onlinespel. Vi kommer inte att hållas ansvariga för någon förlust eller skada, vare sig direkt, indirekt, speciell, följd eller på annat sätt, som uppstår i samband med din användning av webbplatsen, såvida den inte härrör från grov vårdslöshet, uppsåtligt beteende eller på annat sätt som krävs enligt tillämplig lag.

14.2 Vi tillämpar all rimlig omsorg för att tillhandahålla tjänster i huvudsak som beskrivs på denna webbplats och krävs av tillämplig lag i den jurisdiktion där vi är inkorporerade. Vi utesluter härmed alla andra garantier, uttryckliga eller underförstådda, lagstadgade eller på annat sätt, med avseende på webbplatsen och våra tjänster. I synnerhet, men utan begränsning, garanterar vi inte att webbplatsen kommer att fungera utan fel, är virusfri, är lämplig för ändamålet eller kommer att vara tillgänglig utan avbrott.

14.3 Vi kommer inte att hållas ansvariga för underlåtenhet att fullgöra eller försena fullgörandet av någon av våra skyldigheter enligt Villkoren som orsakas av händelser utanför vår rimliga kontroll, inklusive, utan begränsning, krig, avbrott i offentliga kommunikationsnätverk eller tjänster, arbetskonflikter eller DDOS-attacker och liknande internetattacker som har en negativ effekt på oss ("Force Majeure"). Vår verksamhet anses vara avstängd under den period som Force Majeure-händelsen fortsätter, och vi kommer att ha en förlängning av tiden för verksamhet under den perioden. Vi kommer att tillämpa alla lämpliga ansträngningar för att avsluta en sådan Force Majeure-händelse eller för att hitta en lösning genom vilken våra skyldigheter kan fullgöras trots Force Majeure-händelsen.

14.4 Du förstår och accepterar att om det finns ett fel i ett spel eller dess kompatibilitet, kommer alla spel som görs under ett sådant fel att vara ogiltiga. Vinster som erhållits genom ett fel i ett spel ska betraktas som ogiltiga, och alla efterföljande spelomgångar med dessa medel ska likaså betraktas som ogiltiga, oavsett vilka spel som spelas med sådana medel.

14.5 Vi ska inte vara ansvariga gentemot dig i kontrakt, skadestånd (inklusive vårdslöshet) eller på annat sätt för några förluster som kan uppstå, anses eller påstås ha uppstått i samband med:

  • våra åtgärder för att upprätthålla dessa villkor
  • “downtime” på webbplatsen, serveravbrott, om webbplatsen laggar eller något tekniskt fel på vår utrustning eller programvara;
  • fel på din utrustning eller programvara;
  • fel i kommunikationskanaler inklusive de som kan hänföras till internetleverantörerna;
  • missbruk av webbplatsen;
  • fel, utelämnanden och stavfel i webbplatsens innehåll, samt i information du tillhandahåller eller skriver in;
  • alla transaktioner som utförs av en tredje part med hjälp av dina kontouppgifter;
  • all kommunikation som inte togs emot av oss;
  • alla omständigheter utanför vår kontroll.

14.6 Du erkänner och samtycker till att ditt avtalsförhållande med avseende på din användning av webbplatsen uteslutande är med oss och, i den utsträckning som lagen tillåter, samtycker du till att inte väcka några anspråk eller inleda några rättsliga förfaranden mot, eller begära skadestånd eller ersättning från, någon tredje part som är involverad i driften av webbplatsen inklusive, utan begränsning, IP-rättsinnehavare, utvecklare, leverantörer eller licensgivare för spelen och betalningsbehandlingstjänster som erbjuds via webbplatsen.

ALLMÄNNA REGLER FÖR SPEL OCH KAMPANJER

15.1 Webbplatsen och spelsystemet är certifierat enligt Spelinspektionens föreskrifter och allmänna råd om tekniska krav för att säkerställa att spelsystemet utför spel på ett korrekt sätt och för att säkerheten kring spelsystemet upprätthålls. Vi samarbetar endast med välrenommerade certifierade spelleverantörer som innehar tillstånd från Spelinspektionen för att tillverka, tillhandahålla, installera eller ändra spelprogramvara för att säkerställa säkerheten för våra tjänster.

15.2 Vi kan erbjuda en bonus, eller ett urval av bonusar, vid första tillfället en kund spelar under ett av varumärkena under vår licens. En kund kan endast göra anspråk på en bonus under licensen. Du förstår och accepterar att välkomstbonusen har sina egna villkor. De är listade i den relevanta delen av webbplatsen samt tillgängliga i direkt anslutning till marknadsföring av en sådan bonus. Villkoren för välkomstbonusen kommer alltid att anges på ett tydligt sätt innan den kan accepteras. Genom att aktivera en bonus indikerar du att du accepterar de specifika bonusreglerna. I händelse av en diskrepans ska de specifika bonusreglerna ha företräde framför dessa villkor.

15.3 Om en bonus annulleras eller förverkas av dig i enlighet med villkoren, kommer du att förlora bonusbeloppet och eventuella vinster som erhållits medan bonusen var aktiv, alla utestående insatser som gjorts med ditt bonussaldo kommer att ogiltigförklaras, och bonussaldot ogiltigförklaras och tas bort från ditt konto. Om du vill avbryta en bonus kan du göra det när som helst genom att kontakta vår kundsupport.

15.4 Bonusbeloppet, såväl som eventuella vinster du uppnår medan en bonus är aktiv på ditt konto, kommer att krediteras till bonussaldot på ditt konto, vilket inte är omedelbart uttagbart. När du uppfyllt omsättningskravet för din aktiva bonus kommer den att avaktiveras och det då aktuella bonussaldot på ditt konto kommer att överföras till saldot för riktiga pengar och kommer att bli uttagbart, enligt andra bestämmelser i dessa villkor.

15.5 Om du begär att få ta ut någon del av saldot med riktiga pengar på ditt konto (eller om ditt konto är stängt eller exkluderat) medan en bonus är aktiv på ditt konto, kommer du att förlora bonusbeloppet med eventuella vinster som krediteras till bonussaldot på ditt konto då bonusen kommer att förverkas av dig.

15.6 Varje bonus är endast tillgänglig en gång per person, familj, hushåll, adress, e-postadress, kreditkortsnummer, bankkonto, telefonnummer, dator/enhet och/eller IP-adress.

15.7 Samarbete är strängt förbjudet. Detta innebär att det är förbjudet för spelare att använda strategier för att spela tillsammans som ett lag, med eller utan en överenskommelse i förväg, för att få en fördel på vår sida i förhållande till våra spel eller produkter. Du samtycker till;

  • Spela alltid för din egen räkning, på kontot som är registrerat i dina egna uppgifter
  • spela för din egen underhållning och inte samarbeta tillsammans med andra spelare för att få en fördel;
  • placera dina egna satsningar, och inte dela information och/eller komma överens med andra spelare om att skapa strategi eller placera satsningar på ett sådant sätt att du får en fördel.

15.8 Om det finns en rimlig misstanke om att en bonus eller en kampanj har missbrukats av en kund eller grupp av kunder genom att placera en serie satsningar för att garantera en vinst, förbehåller sig administrationen rätten att ogiltigförklara dessa satsningar och återkräva bonusen och/eller vinster. Gratisspel, bonuspengar eller satsningar på riktiga pengar kan också ogiltigförklaras, betalningar hållas inne och konton stängas efter operatörens gottfinnande

15.9 Vi erbjuder bonusar i god tro till spelare som använder vår webbplats i underhållningssyfte. Vi förbehåller oss rätten att granska din användning av bonusarna, när som helst, inklusive innan några uttag behandlas, för att upptäcka bonusmissbruk. Om vi har rimliga misstankar om att ett bonusmissbruk har inträffat, eller att du på annat sätt har brutit mot dessa villkor, förbehåller vi oss rätten att förlora dina bonusar och blockera dig från att delta i ytterligare kampanjer.

15.10 Det är förbjudet att missbruka kampanjerbjudanden. Åtgärder som betraktas som missbruk inkluderar följande, men är inte begränsade till:

  • Alla strategier för minsta risk, till exempel roulettespel med låg risk (alla kombinationer av insatsspridning på roulettespel som täcker 24 eller fler av de 37 unika platserna på bordet);
  • att placera individuella insatser som är större än 20 % av bonusbeloppet eller högre än 50 SEK, beroende på vilket belopp som blir lägre. Den högsta tillåtna insatsen när du spelar med en aktiv bonus på ditt konto är femtio (50) SEK. Om denna gräns överskrids, kommer bonusen att förverkas av dig;
  • att gå från lågviktade eller oviktade spel (i samband med bidrag till omsättningskrav) till ett högviktat spel efter stora vinster i syfte att klara av omsättningskraven;
  • skjuta upp eventuella bonussnurr, bonusrundor eller spelutbetalningar tills omsättningskravet är uppfyllt.

15.11 Företaget har vidtagit åtgärder för att upptäcka missbruk av spel och kampanjer och förbehåller sig rätten att konfiskera vinster som härrör från sådant missbruk och/eller stänga spelarkontot.

15.12 Vi förbehåller oss rätten att ändra eller avbryta bonusar om vi tror att något tekniskt problem eller annan händelse förhindrar bonusen från att användas korrekt.

15.13 Vi erbjuder bonusar som ytterligare underhållning för fritidsspelare, och förbehåller oss rätten att neka en bonus/kampanj, eller markera ett konto som inte kvalificerat för att ta del av någon bonus/kampanj, när som helst, inklusive innan en bonus/kampanj krediteras. Detta kommer inte att påverka några pengar med riktiga pengar som inte är låsta till en bonus.

15.14 Om du har uttagbara pengar och bonuspengar på ditt konto används dina uttagbara pengar först.

IMMATERIELLA RÄTTIGHETER

16.1 All webbdesign, text, grafik, musik, ljud, fotografier, video, val och arrangemang därav, programkompilationer, underliggande källkod, programvara och allt annat material som finns på webbplatsen är föremål för upphovsrätt och andra äganderätter, som antingen ägs av oss eller används under licens från tredje parts rättighetsägare. I den mån något material som finns på webbplatsen kan laddas ner eller skrivas ut kan sådant material laddas ner till en enda persondator och papperskopior får endast skrivas ut för ditt eget personliga och icke-kommersiella bruk.

16.2 Under inga omständigheter ska användningen av webbplatsen ge dig eller någon annan något intresse av några immateriella rättigheter (till exempel upphovsrätt, know-how eller varumärken) som ägs av oss eller av någon tredje part överhuvudtaget. I den mån du kan förvärva några immateriella rättigheter som ett resultat av din användning av webbplatsen trots bestämmelserna i detta avsnitt, överlåter du härmed oåterkalleligt och ovillkorligt, fullständigt och slutgiltigt alla sådana förvärvade immateriella rättigheter till oss eller respektive tredje part.

16.3 Du får inte reproducera webbplatsen eller någon del av den i någon form, eller registrera dess funktion, utan vårt uttryckliga medgivande.

16.4 Inga som helst rättigheter beviljas att använda eller reproducera några handelsnamn, varumärken eller logotyper som förekommer på webbplatsen förutom vad som är specifikt tillåtet i enlighet med villkoren.

16.5 När det gäller programvara som är ansluten till eller tillgänglig via webbplatsen, får du inte försöka: bakåtkonstruera eller dekompilera sådan programvara, modifiera, ta bort eller dölja några äganderättsmeddelanden som placerats på programvaran, kopiera den på något sätt för något ändamål, försöka att härleda källkod eller annan information från sådan programvara eller använda den för något annat syfte än att spela spelen eller på något sätt som kan påverka vårt namn, bild eller rykte eller tredje parts namn, bild eller rykte negativt. Om du bryter mot denna bestämmelse kommer vi att rapportera alla sådana överträdelser till de relevanta brottsbekämpande myndigheterna och vi kommer att samarbeta med dessa myndigheter genom att avslöja din identitet för dem. I händelse av ett sådant intrång upphör din rätt att använda webbplatsen omedelbart.

KOMMUNIKATION

17.1 Du samtycker till att kontakta oss elektroniskt. Från tid till annan kommer vi att lägga elektroniska meddelanden på webbplatsen och/eller kontakta dig via e-post. Du måste förse oss med korrekta kontaktuppgifter, annars kan Webbplatsen inte hållas ansvarig för att du inte får information i tid. All elektronisk kommunikation anses vara "skriftlig".

LÄNKAR

18.1 Där vi tillhandahåller hyperlänkar till andra webbplatser gör vi det endast i informationssyfte. Du använder sådana länkar på egen risk och vi tar inget ansvar för innehållet eller användningen av sådana webbplatser, eller för informationen på dem.

TOLKNING

19.1 Originaltexten till dessa villkor är på svenska och all tolkning av dem kommer att baseras på den svenska texten. Om villkoren eller några dokument eller meddelanden relaterade till dem översätts till något annat språk, kommer den version som är mest fördelaktig för dig att ha företräde, och om jämställdhet är fördelaktigt, kommer den ursprungliga svenska versionen att gälla.

ÄNDRINGAR AV VILLKOR OCH VILLKOR

20.1 Vi kan behöva ändra villkoren av ett antal skäl, inklusive men inte begränsat till, av kommersiella skäl, eller för att följa nya lagar och förordningar. De senaste villkoren kan nås på denna sida, inklusive versionsnumret och datumet då de trädde i kraft.

20.2 Vi kommer att meddela dig om alla väsentliga ändringar av dessa villkor innan de gäller dig. Om vi behöver meddela dig om ändringarna av villkoren kommer vi att göra det via e-post eller genom att lägga ut ett meddelande på webbplatsen. Den nya versionen av villkoren kommer endast att träda i kraft med avseende på din användning av webbplatsen när du godkänner den. Om du vägrar att gå med på den nya versionen måste vi avsluta vår affärsrelation med dig och du kommer inte att kunna fortsätta spela, men du kommer att kunna ta ut ditt saldo enligt den version av villkoren du har tidigare accepterat.

20.3 Vi kan, efter eget gottfinnande, ändra någon produkt eller tjänst som erbjuds via webbplatsen när som helst utan föregående meddelande.

AVSTÅND

21.1 Även om vi underlåter att insistera på att du fullgör någon av dina skyldigheter eller om vi underlåter att utöva någon av de rättigheter eller rättsmedel som vi har rätt till, ska detta inte utgöra ett avstående från sådana rättigheter eller gottgörelser och ska inte befria dig från efterlevnad av sådana skyldigheter.

21.2 Ett avstående från oss av någon försummelse ska inte utgöra ett avstående från någon efterföljande försummelse. Inget avstående från oss av någon av bestämmelserna i villkoren ska vara effektivt om det inte uttryckligen anges vara ett avstående och meddelas till dig skriftligen.

AVSKILJBARHET

22.1 Om något av villkoren bedöms vara ogiltigt, olagligt eller omöjligt att verkställa i någon omfattning, kommer sådana villkor, villkor eller bestämmelser i den utsträckningen att skiljas från de återstående villkoren och bestämmelserna som kommer att fortsätta att vara giltiga i full utsträckning tillåts enligt lag. I sådana fall ska den del som bedöms vara ogiltig eller ej verkställbar ändras på ett sätt som överensstämmer med tillämplig lag för att så nära som möjligt återspegla vår ursprungliga avsikt.

LAG OCH JURISDIKTION

23.1 Dessa villkor och vår affärsrelation med dig styrs av och tolkas i enlighet med svenska lagar, och Sveriges domstolar kommer att ha jurisdiktion över villkoren.

Version: 2.1

Senaste uppdatering: 21.01.2025

BankCredit Card